مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-30سياسي

وضعیت تردد زائران از مرزهامطلوب است


رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این که اهتمام فراجا در فراهم ساختن زیرساخت ماموریت اربعین در کنار وظایف ذاتی ستودنی است، گفت: وضعیت مطلوب ترددهای زائران از مرزها مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)در قرارگاه اربعین فراجا(ارتباط تصویری با قرارگاه های مرزهای ششگانه) با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، درباره عملکرد پلیس در مأموریت اربعین، اظهار داشت: فرصتی شد از نزدیک، حضور عناصر انتظامی در خصوص اجرای هرچه بهتر ماموریت اربعین را مشاهده کنیم.

رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: بر اساس گزارش عزیزان از مناطق مختلف به خصوص مناطق مرزی؛ وضعیت، بحمدالله و به لطف الهی خوب است.

وی تصریح کرد: در ایام اربعین به برکت اباعبدالله الحسین(ع) و مردم هرساله قیامتی به پا می شود و یک حرکت عظیم جهادی راه می افتد و انگیزه ها، همت ها و شهامت هایی در پس این کار شکل می گیرد.

وی افزود: این موضوع نتیجه بسیاری از خدمات و مجاهدت هاست.

در گام نخست همت خود مردم در ایجاد چنین اجتماع عظیمی دخیل است و با وجود همه سختی های ممکن، آنها را ندیده گرفته و با انگیزه تمام به این راهپیمایی بزرگ و اثربخش می روند کاری که تضمین کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تردد زائران از مرزهامطلوب است

وضعیت تردد زائران از مرزهامطلوب است