مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-03حوادث

دستگیری زوج کلاهبردار 30 میلیاردی در پلدختر


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری زوج کلاهبردار 30 میلیاردی در شهرستان پلدختر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی ارسال حکم جلب دو نفر از سوی مراجع قضایی، مبنی بر اینکه این افراد در پوشش کارکنان دولت از شهروندان در سطح شهرستان پلدختر کلاهبرداری کرده بودند، بلافاصله با تشکیل یک گروه ویژه، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری و تحت تعقیب قرارداشتن این کلاهبرداران حرفه ای که ساکن یکی از روستاهای شهرستان پلدختر بودند، افزود: مأموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، در نهایت موفق به شناسایی محل اختفای این زوج کلاهبردار در شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی لرستان، یادآور شد: مأموران پس از اخذ نیابت قضایی، با انجام یک عملیات هدف مند موفق شدند این کلاهبرداران متواری را که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری و خیانت درامانت بودند، در مکان موردنظر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

سردار الهی، بیان داشت: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی و کلاهبرداری 30 میلیاردی در پوشش معاملات صوری و دریافت وام های بانکی از شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زوج کلاهبردار 30 میلیاردی در پلدختر

دستگیری زوج کلاهبردار 30 میلیاردی در پلدختر