مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-18اقتصادي

افزایش 4 درصدی مصرف برق در کردستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از افزایش 4 درصدی میزان مصرف برق در ایام پیک مصرف تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: میزان مصرف برق در پیک مصرف تابستان سالجاری ( از خرداد تا  شهریور ماه)، نسبت به مدت مشابه سال گذشته قریب به 4 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: میزان مصرف برق در ساعت 20:35 (پیک شب) در تاریخ 21 مرداد ماه به مرز 564 مگاوات رسید که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 544 مگاوات به ثبت رسیده بود.

لهونیان در ادامه با اشاره به پیک روز مصرف برق در ساعت 12:30 مورخ 20 مرداد ماه به میزان 522 مگاوات، افزود: این میزان تقاضا برای مصرف در مدت مشابه سال گذشته، 506 مگاوات بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: به منظور عبور موفق از شرایط پیک و مدیریت بار مصرفی در استان، از ابتدای خرداد ماه برنامه های مناسبی با همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی سطح استان، طراحی و عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا مصارف مشترکین بخش های صنعتی، کشاورزی، خانگی و ادارات به صورت روزانه کنترل و ارزیابی و هشدارها و راهنمایی های لازم به مشترکین پرمصرف اعلام تا نسبت به تعدیل میزان مصرف روزانه و رعایت الگوهای مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 درصدی مصرف برق در کردستان

افزایش 4 درصدی مصرف برق در کردستان