مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-20سياسي

تحلیل سلیمی نمین در خصوص رفتار اپوزیسیون برانداز


مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران ضمن دسته بندی اپوزیسیون برانداز یادآور شد: برخی از آنان حتی یک ساعت هم اینجا زندگی نکرده اند و هیچ تصویری از ایران در ذهن شان وجود ندارد و مخالفت شان هم صرفا تحت تأثیر شبکه های ضد انقلاب قرار دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - از همان سال های ابتدایی بعد از انقلاب اسلامی، اپوزیسیون برانداز در خارج از کشور شکل گرفت و همواره تا به امروز سعی کرده تا به هر نوعی که توانسته جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کند و در این راستا دست به هر عملی زده است.

از جمله پرسش هایی که در ارتباط با ماهیت و وضعیت کنشگری اپوزیسیون پیش می آید این که به چند دسته تقسیم می شوند، ویژگی ها، مقدورات و تنگناهایشان چیست و امروزه در چه جایگاهی قرار دارند؟ در پاسخ به این دست پرسش ها پژوهشگر ایرنا با عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت وگویی داشته که در ادامه متن آن را می خوانیم: طیف گسترده ای از اپوزیسیون برانداز نگاه به بیرون ایران دارد سلیمی نمین اپوزیسیون برانداز خارج از کشور را به چندین طیف تقسیم بندی می کند و می گوید: طیف گسترده ای از اپوزیسیون برانداز ایران نگاه به بیرون دارد؛ آن ها تمایل به تغییر دارند اما این تغییر را متکی به توان خودشان دنبال نمی کنند بلکه کاملا به صورت آشکار برای هر نوع تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل سلیمی نمین در خصوص رفتار اپوزیسیون برانداز

تحلیل سلیمی نمین در خصوص رفتار اپوزیسیون برانداز