مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 00:202023-09-01بين الملل

تعجب رمان نویس و مستندساز کشورمان از ساده لوحی پرویز پرستویی


محمود جوانبخت، رمان نویس و مستندساز کشورمان از بازنشر یک ویدیوی قدیمی از شبکه ضدایرانی من وتو توسط پرویز پرستویی حیرت کرده و آن را نشانه زودباور بودن این بازیگر دانسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، محمود جوانبخت، مستندساز، رمان نویس و سردبیر پایگاه خبری حرفی نو نسبت به بازنشر ویدیوی قدیمی شبکه ضدایرانی منوتو در صفحه پرویز پرستویی، بازیگر ایرانی واکنش نشان داد و نوشت: این ویدیو را پرویز پرستویی دیروز منتشر کرده است.

ویدیویی که مال من وتو است ولی او لوگوی این شبکه را حذف کرده و با این که بنرهایی که جلوی ماشین ها نصب شده، خوانا نیست، اما مدعی شده که این کاروان هدایی است برای مردم عراق.

او در ادامه می نویسد: به احتمال خیلی زیاد، ماشین های یکی از هیأت های عزاداری از یکی از شهرهاست که برای دایر کردن موکب در ایام اربعین، راهی عراق هستند و ادوات و تجهیزات و نذورات مردم را برای پذیرایی از زائران به عراق می برند.

حتی اگر ماشین های این هیأت ها هم نباشد، کاروان هدایا برای مردم عراق، حرف مهمل و پرتی است.

نویسنده رمان گزارش اندوه ادامه می دهد: اما اگر سرچ کنید، می بینید که این ویدیو را اول بار، سال گذشته درست همین روزها سایتی موسوم به ایرانیان انگلستان منتشر کرده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعجب رمان نویس و مستندساز کشورمان از ساده لوحی پرویز پرستویی

تعجب رمان نویس و مستندساز کشورمان از ساده لوحی پرویز پرستویی