مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-09سياسي

جابه جایی بیش از 113 هزار زائر اربعین با 866 پرواز داخلی و خارجی


مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از اعزام بیش از 113 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد در بازه زمانی 27 مردادماه تا 16 شهریورماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود امانی بنی اظهار کرد: بیش از 113 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه مشهد به مقصد ایلام، اهواز، کرمانشاه، آبادان، نجف و بغداد در بازه زمانی 27 مردادماه تا 16 شهریورماه امسال اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی با اشاره به اتمام عملیات اربعین حسینی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس افزود: برای تجلی عینی شعار همه پای کار اربعین هستیم در فرودگاه های استان خراسان رضوی، اتفاقات بسیار خوشایندی در جریان عملیات اربعین حسینی سال 1402 رخ داد به گونه ای که از مدت ها قبل به منظور پذیرایی در خور شأن زوار حسینی، برنامه ریزی لازم را انجام دادیم و تمام مسئولان و عوامل فرودگاهی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت برای خدمات رسانی شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی شایسته به زوار، موکب ویژه بدرقه زائران در فرودگاه مشهد برپا و از 72 هزار زائر و مستقبل پذیرایی سرد و گرم اعم از چای، آب معدنی، دمنوش، قهوه عربی و غیره انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 113 هزار زائر اربعین با 866 پرواز داخلی و خارجی

جابه جایی بیش از 113 هزار زائر اربعین با 866 پرواز داخلی و خارجی