مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-03سياسي

ماموریت اربعین از جمله ماموریت های بسیار مهم برای فراجا است


رییس بازرسی فراجا با بیان اینکه ماموریت اربعین از جمله ماموریت های بسیار مهم برای فراجا است، گفت : یکی از مظاهر وحدت، انسجام و برادری در فراجا ماموریت اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار معصوم بیگی ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در مرز خسروی برگزار شد، اظهار کرد: مأموریت اربعین از جمله ماموریت هایی است که سرمایه افزا است و سرمایه اجتماعی و منزلت سازمان فراجا را ارتقا می دهد.

وی افزود: این مأموریت یک اندوخته و ذخیره معنوی برای کارکنان انتظامی شرکت کننده است و امیدوارم همه کارکنان از فیوضات این مأموریت و اجر خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بهره مند شوند.

رییس بازرسی فراجا ادامه داد: بخش قابل توجهی از کارکنان انتظامی در این ایام یا زائر بوده و یا خدمتگزار به زوار هستند که به هر حال ارزشمند و مهم است.

بیگی با اشاره به تلاش و زحمات کارکنان انتظامی در این مأموریت، اضافه کرد: اگر بالاتر از 20 نمره ای برای ارزیابی تلاش و اقدامات کارکنان انتظامی قابل محاسبه و اعطا بود، یقیناً باید آن نمره را به همکاران اعطا می کردیم و به این لحاظ از تلاش همه همکاران تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب خدمت رسانی در مرز خسروی، بیان کرد: در مرز خسروی همه پای کار هستند، به معنای واقعی کلمه دیپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت اربعین از جمله ماموریت های بسیار مهم برای فراجا است

ماموریت اربعین از جمله ماموریت های بسیار مهم برای فراجا است