مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-21ورزشي

امکانات ورزشی برخی روستاها در خانه دهیاران است


نایب رییس هیات ورزش بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: چون امکانات ورزشی ارسال شده به برخی روستاها یا در خانه دهیار قرار گرفته و یا در مکان دیگر، - ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس هیات ورزش بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: چون امکانات ورزشی ارسال شده به برخی روستاها یا در خانه دهیار قرار گرفته و یا در مکان دیگر، موجب شده بانوان نتوانند از این امکانات استفاده کنند.

سمیه رضایی در حاشیه سفر به شهرستان تربت جام اظهار کرد: عدم استفاده از امکانات ورزشی در خانه های ورزش روستایی باعث شده که این امکانات همچنان بلااستفاده باقی بمانند.

وی با انتقاد از عدم استفاده امکانات ورزشی بازی های بومی محلی در روستاها اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ای که قبلاً از سوی وزارت ورزش برای تشکیل و تجهیز خانه های ورزش در روستاها صادر شد به تبع برای بسیاری از روستاهای خراسان رضوی امکانات ورزشی تهیه و ارسال شد.

نایب رییس هیات ورزش بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: علیرغم ارسال امکانات به روستاها اما به دلیل عدم استقرار این امکانات دریک مکان خاص و مناسب بسیاری از خانم ها همچنان نمی توانند از این امکانات استفاده کنند.

وی افزود: چون امکانات ورزشی ارسالی به برخی روستاها یا در خانه دهیار قرار گرفته و یا در یک مکان دیگر، عملا امکان استفاده برای بانوان نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات ورزشی برخی روستاها در خانه دهیاران است

امکانات ورزشی برخی روستاها در خانه دهیاران است