مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-12سياسي

بخش های دولتی پای کار صنعت نوشت افزار نیستند


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: امروز شرمنده جوانانی هستیم که با کمترین امکانات در صنعت نوشت افزار تحولاتی را رقم زدند اما متأسفانه بخش های دولتی پای کار نیامدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نهمین نمایشگاه ایران نوشت پیش از ظهر امروز سه شنبه 21 شهریور با حضور عباس علی آبادی وزیر صمت، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیداحمد عبودتیان دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت، جمعی از مسئولان فرهنگی به همراه خانواده شهید مصطفی صدرزاده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

سیداحمد عبودتیان دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: شاید سوالی پیش بیاید که با وجود این تعداد تولید در صنایع مختلف کشور چرا در حوزه نوشت افزار این چنین ذوق داریم و به نوعی فضا را شلوغ می کنیم.

شاید باید اینچنین پاسخ داد که امروزه در کشاکش زورآزمایی سیاستمداران دنیا تحت تأثیر رسانه ای و سرمایه داری، جوانان و نوجوانان مان زیر دست و پا له می شوند و خانواده ها نگران آموزه های رسمی و غیررسمی فرزندان شأن از طریق این صنایع است؛ شخصیت هایی که بدون اجازه روی شخصی ترین وسایل فرزندان شأن قرار می گیرند و آنها را تا مسیری می برند که خواسته خانواده نیست؛ این نگران در میان همه والدین با هر سلیقه و طیف و نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های دولتی پای کار صنعت نوشت افزار نیستند

بخش های دولتی پای کار صنعت نوشت افزار نیستند