مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-28بين الملل

وزیر خارجه لیبی به ترکیه فرار کرد


منابع رسانه ای خبر دادند، «نجلا المنقوش» وزیر خارجه دولت وحدت ملی لیبی به دنبال اعتراضات به دیدار اخیرش با همتای صهیونیست، از کشور فرار کرده و به ترکیه رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس نوشت:  در شرایطی که اعتراضات در لیبی و برخی کشورهای اسلامی درباره دیدار وزیر خارجه دولت وحدت ملی لیبی با همتای صهیونیست ادامه دارد، برخی منابع رسانه ای از متواری شدن وزیر خارجه لیبی از کشورش خبر دادند.

روزنامه نیویورک تایمز و همچنین وبگاه الوسط لیبی در گزارش های جداگانه خبر دادند که نجلا المنقوش وزیر خارجه دولت وحدت ملی از کشور خود فرار کرده و به ترکیه رفته است.

یکی از دستیاران وزیر خارجه دولت وحدت ملی لیبی خبر داد که روز دوشنبه (امروز) در بحبوحه جنجال های فزاینده در لیبی به خاطر انتشار خبرها درباره دیدار غیررسمی نجلا المنقوش با همتای اسراییلی در رم، او به دلیل نگرانی ها بابت امنیت خود به ترکیه گریخته است .

سالمین اسد در پیامی از طریق پیام رسان واتس اپ درباره چرایی فرار وزیر خارجه دولت وحدت ملی لیبی از کشورش به تظاهرات در شهرهای مختلف لیبی علیه دیدار المنقوش با الی کوهن اشاره و اعلام کرد که مردم (لیبی) عصبانی بودند .

  بنا بر گزارش وبگاه الوسط لیبی ، نجلا المنقوش با کمک آژانس امنیتی داخلی لیبی با یک هواپیمای دولتی از طرابلس به استانبول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه لیبی به ترکیه فرار کرد

وزیر خارجه لیبی به ترکیه فرار کرد