مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 07:452023-08-31سياسي

اهدای 1813 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد قزوین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی دو سال گذشته یک هزار و 813 سری جهیزیه با استفاده از کمک های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد، تهیه شده و به نیازمندان و محرومان اهداء شده است.

- ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان اهداء می کند تا مشکلات پیش روی آنها را برای داشتن زندگی عزتمندانه رفع کند.

وی ادامه داد: یکی از این کمک ها تسهیل در روند ازدواج فرزندان مددجویان است که برای این امر به دخترخانم های تحت حمایت جهیزیه و به آقا پسرهای تحت حمایت هدیه ازدواج اعطاء می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی دو سال گذشته یک هزار و 813 سری جهیزیه با استفاده از کمک های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد، تهیه شده و به نیازمندان و محرومان اهداء شده است.

این مسوول افزود: مددجویان در آستانه ازدواج می توانند از خدمات مشاوره این نهاد بهره مند می شوند که با افتتاح کلینیک مشاوره خانواده رز این خدمت افزایش یافته است و مددجویان بیشتری می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

ظاهری تصریح کرد: خدمت مشاوره تنها برای ازدواج نبوده و در همه مسائل لازم که مددجویان مراجعه می کنند، امکان ارائه مشاوره وجود دارد تا بتوانند با دریافت راهنمایی برای تصمیم موثر و شایسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1813 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد قزوین

اهدای 1813 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد قزوین