مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:452023-08-30اقتصادي

افتتاح 4 پروژه بهداشتی، کشاورزی و مسکن در کبودراهنگ


در هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان چهار پروژه بهداشتی، کشاورزی و مسکن در شهرستان کبودراهنگ به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان در هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان چهار پروژه بهداشتی، کشاورزی و مسکن در شهرستان کبودراهنگ به افتتاح و بهره برداری رسید.

انبار دارویی شهرستان کبودراهنگ با اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان نخستین طرح افتتاح شده امروز این شهرستان با حضور استاندار همدان بود.

استاندار همدان امروز، هشتم شهریور در مراسم افتتاح این طرح گفت: در شهرستان کبودراهنگ 540 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد که از این تعداد، 143 طرح با اعتباری افزون بر 352 میلیارد تومان به پروژه های افتتاح شده و 21 پروژه با اعتباری افزون بر 188 میلیارد تومان به طرح های کلنگ زنی اختصاص داشت.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: اقدامات خوبی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت مردم در حال اتفاق است که بهره برداری از بیمارستان اکباتان همدان که 14 سال بلاتکلیف بود، با عزم و اراده دولت مردمی ایران قوی به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین طرح پرتودرمانی در مرکز جامع سرطان بعثت همدان با حضور معاون مدیریت توسعه و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته دولت امسال افتتاح شد و به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه بهداشتی، کشاورزی و مسکن در کبودراهنگ

افتتاح 4 پروژه بهداشتی، کشاورزی و مسکن در کبودراهنگ