مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-09سياسي

جهاد دانشگاهی آموزش های مورد نیاز جامعه را ارائه می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت تقاضا محور بودن دوره های آموزشی، گفت: جهاد دانشگاهی آموزش های مورد نیاز جامعه را ارائه می کند.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت تقاضا محور بودن دوره های آموزشی، گفت: جهاد دانشگاهی آموزش های مورد نیاز جامعه را ارائه می کند.

احسان کامرانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز آموزش های تخصصی شماره 2 جهاددانشگاهی واحد هرمزگان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازوی توانمند در کنار مراکز آموزشی، پژوهشی و علمی استان هرمزگان در حال فعالیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با ذکر این نکته که جایگاه جهاددانشگاهی یک جایگاه بسیار بالایی است و فعالیت های آن نیز بر اساس نیاز جامعه است، افزود: از زمان ریاست آقای زاهری به عنوان رییس جهاددانشگاهی استان کارهای بسیار خوبی توسط این نهاد شکل گرفته و ارتباطات بسیار خوبی با دستگاه های دولتی و غیر دولتی استان برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز شماره 2 جهاد دانشگاهی هرمزگان آموزش های تخصصی و دوره های کوتاه مدت که مورد نیاز استان است را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی آموزش های مورد نیاز جامعه را ارائه می کند

جهاد دانشگاهی آموزش های مورد نیاز جامعه را ارائه می کند