مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-24اقتصادي

ایجاد 3 هزار شغل جدید همزمان با اجرای پروژه های صنعتی البرز


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از افتتاح 30 واحد صنعتی همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در این راستا بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 3000 نفر انجام می شود.

- محمد انصاری، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، 30 واحد صنعتی در استان البرز با سرمایه گذاری بالغ بر 8 میلیارد تومان آماده بهره برداری و افتتاح هستند.

  وی افزود: از این تعداد واحد صنعتی آماده افتتاح، 15 واحد در شهرستان اشتهارد، 4 واحد در شهرستان کرج، 3 واحد در شهرستان نظرآباد و 2 واحد در شهرستان ساوجبلاغ قرار دارند و زمینه اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 3000 نفر را فراهم می آورند.

  این مقام مسؤول اضافه کرد: این واحدها در زمینه تولید انواع صنایع غذایی، دارویی، نساجی، خودرویی، صنایع آلومینیوم، تولید فیلم های صنعتی و.

، فعالیت خواهند نمود.

  سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: در هفته پیش روی همچنین عملیات اجرایی 30 طرح جدید صنعتی در شهرستان های اشتهارد و کرج آغاز خواهد شد.

  انصاری گفت: با تکمیل و افتتاح این 30 طرح با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر 6 هزار و 907 میلیارد تومان زمینه اشتغالزایی برای بیش از 1000 نفر فرآهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 3 هزار شغل جدید همزمان با اجرای پروژه های صنعتی البرز

ایجاد 3 هزار شغل جدید همزمان با اجرای پروژه های صنعتی البرز