مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-27فرهنگي

«شهر طلا» تحلیل شد


پس از اجرای نمایش «شهر طلا» نشستی با محوریت بررسی ابعاد مختلف نمایش و تأثیرگذاری و لزوم آموزش سواد مالی از طریق نمایش برگزار شد.

- پس از اجرای نمایش شهر طلا نشستی با محوریت بررسی ابعاد مختلف نمایش و تأثیرگذاری و لزوم آموزش سواد مالی از طریق نمایش برگزار شد.

نشست تحلیل و بررسی نمایش شهر طلا به نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش روز شنبه 4 شهریور با حضور فهیمه میرزاحسینی، استاد نمایش عروسکی ، مهدی فرشیدی سپهر نویسنده و کارگردان ،کمیل رودی، مدیر آکادمی هوش مالی و احمدرضا حجارزاده مجری کارشناس و نویسنده در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس گزارش رسیده، حامد زحمتکش به عنوان نویسنده و کارگردان از روند تولید تا اجرای اثر و علاقمندی شخصی اش پس از آشنایی با سواد مالی و گذراندن دوره ای در این خصوص و جرقه ی تولید این اثر یادآور شد: در دوسال کرونا با توجه به شرایط از طریق فایل های شنیداری قصه های سواد مالی را برای کودکان تولید کردیم و از طریق رسانه ها در اختیارشان قرار دادیم و پس از عادی شدن شرایط تصمیم گرفتیم برای شروع یکی از این قصه ها که بر اساس واقعیت نوشته شده را به نمایش دربیاوریم و امیدواریم بتوانیم تمام قصه های سواد مالی که هر کدام یکی از این اصول را آموزش می دهند را به روی صحنه ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهر طلا» تحلیل شد

«شهر طلا» تحلیل شد