مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-19اقتصادي

تولید و عرضه دفترچه اقتصادی با یک سوم قیمت موجود در بازار مازندران


مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه این صنعت سلولزی بخشی از نیاز کاغذ کتب درسی دانش آموزان کشور را مرتفع کرده است، گفت: - ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه این صنعت سلولزی بخشی از نیاز کاغذ کتب درسی دانش آموزان کشور را مرتفع کرده است، گفت: تولید دفترچه با کاغذ ایرانی برگ زرین دیگری در آلبوم افتخارات این مجموعه است.

امید نیک نژاد امروز 28 شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت یکی از درگاه های فروش اینترنتی و چاپخانه آن، با استفاده از کاغذ ایرانی از ابتدای شهریور ماه امسال 380هزار جلد دفتر مشق ارزان قیمت 60برگ و 100 برگ تولید و به فروش رسیده است.

این تولید تا مهرماه برای رفع نیاز بخشی از جامعه هدف ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران یادآور شد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با ناشر به منظور تامین کاغذ ایرانی، طرح روی جلد دفترچه های تولیدی نیز نمادهای ملی و ایرانی طراحی شده است.

این مسئول با اشاره به امکان خرید اینترنتی در طرح مذکور خاطر نشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستیابی به خودکفایی کاغذ در کشور این شرکت موفق شد سال گذشته 70 درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش برای کتب درسی 14 میلیون دانش آموز ایرانی را تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و عرضه دفترچه اقتصادی با یک سوم قیمت موجود در بازار مازندران

تولید و عرضه دفترچه اقتصادی با یک سوم قیمت موجود در بازار مازندران