مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-12سياسي

محرم زاده: بانک ها باید به زوج های جوان تسهیلات پرداخت کنند


نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پرداخت نشدن تسهیلات بانکی به جوانان گفت: طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید به زوجین جوان وام پرداخت شود، - نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پرداخت نشدن تسهیلات بانکی به جوانان گفت: طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید به زوجین جوان وام پرداخت شود، اما بانک ها به زوج های جوان تسهیلات پرداخت نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محرم زاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با انتقاد از وضعیت توزیع قیر رایگان گفت: با 20 هزار میلیارد تومان قیر رایگان می توان به میزان 100 همت کار عمرانی انجام داد آن هم در شرایطی که پروژه های زیادی در انتظار تهیه قیر و اجرای آسفالت ریزی هستند.

شهرداران، دهیاران و دستگاه های اجرایی عملیات آماده سازی راه ها، جاده ها و معابر روستاها را انجام داده و باید تا قبل از سرد شدن هوا عملیات آسفالت ریزی را انجام دهند.

قیر رایگان در مناطق کم برخوردار و محروم برای بهبود وضعیت جاده های روستایی، بین شهری و داخل شهرها و جاده های بین مزارع، گلزار شهدا و پایگاه های بسیج و محیط مدارس استفاده می شود.

وی ادامه داد: ساکنین این مناطق در داخل نقشه جغرافیایی ایران قرار دارند؛ مردمانی که در برابر حمله دشمنان ایستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم زاده: بانک ها باید به زوج های جوان تسهیلات پرداخت کنند

محرم زاده: بانک ها باید به زوج های جوان تسهیلات پرداخت کنند