مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-14بين الملل

درخواست تروییکای اروپا و آمریکا از ایران در جلسه شورای حکام


تروییکای اروپایی و آمریکا در بیانیه ای مشترک خواستار ارائه اطلاعات «موثق» فنی درباره مواد هسته ای یافت شده در 2 محل در ایران شدند.

- تروییکای اروپایی و آمریکا در بیانیه ای مشترک خواستار ارائه اطلاعات موثق فنی درباره مواد هسته ای یافت شده در 2 محل در ایران شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز نوشت، نمایندگان انگلیس، فرانسه، آلمان (تروییکای اروپا) و آمریکا در سازمان های بین المللی در وین، امروز (پنجشنبه) در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی که تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، با تکرار ادعاهایشان درباره همکاری های ایران با آژانس گفتند، در صورتی که ایران تعهداتش را عملی نکند و درباره مواد هسته ای شفاف سازی نکند، به اقدامات بیشتری در زمینه پرونده هسته ای ایران لازم است .

این چهار کشور در بیانیه ای در این باره گفتند: ایران باید بدون تاخیر، اطلاعات فنی موثق درباره محل (یا محل های) فعلی مواد هسته ای و تجهیزات آلوده در رابطه با تورقوزآباد و ورامین را ارائه کند.

انگلیس، فرانسه و آلمان هم روز سه شنبه ادعاهایی را درباره همکاری ایران با آژانس اتمی ذیل بیانیه مشترک ماه مارس مطرح کردند و مدعی شدند که تهران به تعهدات خود در این بیانیه پایبند نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تروییکای اروپا و آمریکا از ایران در جلسه شورای حکام

درخواست تروییکای اروپا و آمریکا از ایران در جلسه شورای حکام