مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-21اقتصادي

راه اندازی دبیرستان بهیاری کبودراهنگ نیازمند 1.5 میلیارد تومان اعتبار است


برای راه اندازی دبیرستان بهیاری اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد تومان نیاز بوده که این میزان اعتبار پیش بینی شده است.

- ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت: برای راه اندازی دبیرستان بهیاری اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد تومان نیاز بوده که این میزان اعتبار پیش بینی شده است.

مسلم غلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ، گفت: همه ادارات و اعضای شورا و شهرداری ها و دهیاری ها باید کمک رسان آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران باید هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه و استثنایی را پرداخت کنند،خاطر نشان کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان در رابطه با تردد سگ های ولگرد به صورت دسته جمعی در سطح شهر، قبل از بازگشایی مدارس زنده گیری این سگ ها توسط شهرداری ها در هرسه شهر و نیز توسط دهیاری ها در روستاها در اسرع وقت ضرورت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ هم با بیان اینکه سال گذشته شهرستان با برگزاری 168 یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی رتبه نخست استان را کسب کرد،افزود: سال تحصیلی جدید نیز روایان دفاع مقدس برای روایت گری به سطح مدارس شهرستان اعزام خواهند شد.

سرهنگ حسین سوری همچنین خاطر نشان کرد: افزود: بیش از 400 بسته آموزشی لوازم التحریر در استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دبیرستان بهیاری کبودراهنگ نیازمند 1.5 میلیارد تومان اعتبار است

راه اندازی دبیرستان بهیاری کبودراهنگ نیازمند 1.5 میلیارد تومان اعتبار است