مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-08فرهنگي

تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در روستای سرباران اجرا شد


به همت کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع)، تئاتر خیابانی «اهل کوفه، واقعیتی تلخ» در روستای سرباران شهرستان میناب اجرا شد.

- بندرعباس - به همت کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع)، تئاتر خیابانی اهل کوفه، واقعیتی تلخ در روستای سرباران شهرستان میناب اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به همت کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی (ع)، تئاتر خیابانی اهل کوفه، واقعیتی تلخ در روستای سرباران شهرستان میناب اجرا شد.

در این اثر نمایشی جذاب که به نویسندگی و کارگردانی محمد زارعی تولید شده بود، 30 نفر از هنرمندان مسجدی روستای سرباران در نقش های متفاوت بازی می کردند.

تئاتر خیابانی اهل کوفه، واقعیتی تلخ ، در کنار پرداختن به ماجرای اسیری اهل بیت امام حسین (ع) به ویژه داستان خرابه شام ، اختلافات بین ارکان مسجد و آسیب های این حوزه و همچنین نقش وحدت و همدلی در رسیدن به مسجد طراز اسلامی را نیز روایت می کند.

این نمایش با همخوانی سرود با موضوع وحدت و همدلی توسط همه بازیگران که از اعضای کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی (ع) بودند، کلید خورد و سپس صدای چاووشی از سه گوشه صحنه نمایش بلند شد و پس از قطع صدا، نوبت به حضور بازیگری در نقش یکی از لشکریان عمر سعد و دیگری یکی از کسانی که از لشکر امام (ره) گریخته، رسید که در کنار شط به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در روستای سرباران اجرا شد

تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در روستای سرباران اجرا شد