مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-24سياسي

هدف دشمن ایجاد نفرت از مذهب در جامعه است/ به دهه هشتادی ها محبت و توجه کنیم


معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ایجاد حس مذهبی در شل دین ها، به رسمیت شناختن شان از نظر دینی و محبت و توجه به دهه هشتادی ها راهبرد مقابله با ایجاد نفرت از مذهبی هاست.

- معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ایجاد حس مذهبی در شل دین ها، به رسمیت شناختن شان از نظر دینی و محبت و توجه به دهه هشتادی ها راهبرد مقابله با ایجاد نفرت از مذهبی هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یدالله جوانی در دومین دوره توانمندسازی و دانش افزایی اساتید بسیجی در مشهد گفت: جمهوری اسلامی قلعه ای به نام قشر مذهبی دارد که در هر شرایطی از آن حمایت می کند.

در آخرین لحظات اعتراضات سال گذشته برخی از برآوردهای امنیتی اسراییلی ها که در رسانه ها منتشر شد، حکایت از آن داشت که آنان قدرت، توانمندی، اعتبار و بازدارندگی اجتماعی قشر مذهبی را در طراحی عملیاتی خود نادیده گرفته بودند.

وی تصریح کرد: بدنه عمومی جامعه نسبت به مذهب و مذهبی ها احترام قائلند، بنابراین تلاش دشمن بر خردکردن مذهب، مذهبیون و جامعه مذهبی در ایران قرار گرفته است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شعار زن، زندگی، آزادی اسم رمز اندلسی کردن ایران است، تصریح کرد: ایجاد نفرت از مذهبی ها، تحقیر مذهبی ها و بی اعتبار کردن مذهبی ها با هدف خردکردن قشر مذهبی، تحریک شکاف های قومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن ایجاد نفرت از مذهب در جامعه است/ به دهه هشتادی ها محبت و توجه کنیم

هدف دشمن ایجاد نفرت از مذهب در جامعه است/ به دهه هشتادی ها محبت و توجه کنیم