مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-02سياسي

ظرف 4 ماه آتی دومین رام قطار به متروی کرج اضافه می شود


مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی کرج گفت: تأمین ناوگان قطارشهری جزو اولویت های اصلی این سازمان است و در حال حاضر یک رام قطار وجود دارد و امیدوارم تا چهار ماه آینده رام قطار دوم را نیز به این چرخه اضافه و مسافرگیری تجاری را آغاز کنیم.

- خلیل کوزه کنانی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه قطار شهری ایستگاه رجایی شهر کرج، قابلیت جابجایی هفت هزار و 500 مسافر در ساعت را دارد، گفت: کرج ششمین شهر کشور است که دارای مترو می شود.

کوزه کنانی افزود: این ایستگاه به طول چهار هزار و 500 متر مربع مساحت ایستگاه میان راهی بین ایستگاه های 45متری گلشهر و ایستگاه آیت الله طالقانی در خط2 قطار شهری کرج قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج ادامه داد: به منظور تسریع در اجرای این پروژه تخصیص به موقع بودجه و ترمیم لایحه که با حمایت شورای شهر و شهردار کرج صورت خواهد گرفت، می توان تسریع در اهداف پروژه قطار شهری که رسیدن به ایستگاه شهید سلطانی تا پایان سال است را ممکن کرد.

وی اجرای پروژه قطار شهری را اقدام بزرگی از سوی مدیریت شهری دانست و گفت: ایستگاه رجایی شهر کرج با زیربنای 15 هزار و 300 مترمربع در خط 2 قطار شهری کرج قرار دارد که راه اندازی آن نقش موثری در خدمات دهی مترو به ساکنان هسته مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف 4 ماه آتی دومین رام قطار به متروی کرج اضافه می شود

ظرف 4 ماه آتی دومین رام قطار به متروی کرج اضافه می شود