مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-10اقتصادي

روشنایی منحصربفرد و خاص یک بلوار در بافق یزد


مسئولان شهر بافق در استان یزد که به دلیل وجود نخلستانهای پهناور و معادن غنی آهن به شهر نخل و آهن نیز شهره است، در اقدامی ابتکاری و منحصربفرد روشنایی یکی از معابر شهر را با طرح جدیدی به فرم شاخه های درختان نخل انجام دادند.

- ایسنا/یزد مسئولان شهر بافق در استان یزد که به دلیل وجود نخلستانهای پهناور و معادن غنی آهن به شهر نخل و آهن نیز شهره است، در اقدامی ابتکاری و منحصربفرد روشنایی یکی از معابر شهر را با طرح جدیدی به فرم شاخه های درختان نخل انجام دادند.

سیدعلی نوروززاده شهردار بافق در این رابطه از تکمیل ساخت بلوار نخلستان این شهر با نصب پایه های روشنایی خاص و منحصر بفرد در کشور خبر داد.

وی گفت: ایجاد بلوار نخلستان به مساحت تقریبی 18 هزار مترمربع، طبق برنامه مصوب با تملک املاک واقع در مسیر در سال 1401 شروع و با اجرای عملیات عمرانی شامل خاکبرداری، زیرسازی، نصب سنگ جداول گرانیتی، آسفالت، درختکاری، ایجاد شبکه آبیاری فضای سبز و نهایتاً روشنایی با طرح جدید با فرم شاخه های درختان نخل در سال 1402 تکمیل شد.

شهردار بافق هزینه اجرای این طرح را بیش از 500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات شهرداری بافق تامین و پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی منحصربفرد و خاص یک بلوار در بافق یزد

روشنایی منحصربفرد و خاص یک بلوار در بافق یزد