مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-23اقتصادي

احداث شهرک صنعتی تولید آبزیان در اردبیل به جد پیگیری می شود


اردبیل_فرماندار شهرستان اردبیل گفت:احداث شهرک صنعتی تولید آبزیان در اردبیل در اطراف شهرک گلخانه ای سامیان به جد پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه سه شنبه در جلسه شیلات شهرستان اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم احداث شهرک تولید آبزیان صنعتی و زینتی در شهرستان اردبیل اتخاذ می شود.

وی با بیان اینکه این شهرک در مساحت 20 هکتار در اطراف شهرک گلخانه ای سامیان در دست پیگیری است، گفت: برای راه اندازی این شهرک حدود 750 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار است با همت سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت این طرح اجرایی شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: انتظار می رود با همت دستگاه های مربوطه زیرساخت های این طرح اجرایی و تکمیل شود تا عملیات اجرایی این پروژه در سریع ترین زمان ممکن شروع شود.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه شهرستان اردبیل یکی از قطب های تولید و پرورش آبزیان زینتی است به لزوم راه اندازی این شهرک تاکید کرد و گفت: طرح شهرک شیلاتی شامل پرورش ماهیان زینتی، زالو، جلبک و ایجاد آکواریوم شهری خواهد بود.

وی بر لزوم تأمین آب این شهرک با انجام مطالعات مدون و تخصصی تاکید کرد و گفت: راه اندازی این پروژه نقش اساسی در رونق اقتصادی و اشتغال منطقه خواهد داشت که با اجرای این طرح فرصت 900 نفر اشتغال مستقیم، 1800


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک صنعتی تولید آبزیان در اردبیل به جد پیگیری می شود

احداث شهرک صنعتی تولید آبزیان در اردبیل به جد پیگیری می شود