مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-23سياسي

استقبال داوطلبان در پیش ثبت نام نویدبخش جشن سیاسی در اسفندماه


جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست رضا قاسمیان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رییس ستاد انتخابات استان با حضور رؤسای کمیته ها و اعضای دبیرخانه این ستاد برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست رضا قاسمیان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رییس ستاد انتخابات استان با حضور رؤسای کمیته ها و اعضای دبیرخانه این ستاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان اردبیل اول شهریور با بیان موفقیت ها در انجام فرایند پیش ثبت نام انتخابات مجلس، گفت: انجام موفق پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه استقبال پرشور داوطلبان در استان، خلق یک جشن بزرگ سیاسی در آخرین ماه سال را نوید می دهد.

وی افزود: به ازای هر کرسی از سهم استان در مجلس شورای اسلامی، تعداد 127 نفر در مرحله پیش ثبت نام، آمادگی خود را برای حضور در رقابت ها اعلام کرده اند که از این تعداد فقط افرادی در ثبت نام نهایی در 27 مهر ماه حاضر خواهند شد که هیچ نقصی در اسناد و مدارک شان نداشته باشند.

رییس ستاد انتخابات استان ضمن قدردانی از اعضای ستاد و با تأکید بر فعالیت مداوم کمیته ها واقدامات اطمینان بخش و ایجاد آمادگی لازم برای انجام فرآیندهای انتخابات، اظهار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال داوطلبان در پیش ثبت نام نویدبخش جشن سیاسی در اسفندماه

استقبال داوطلبان در پیش ثبت نام نویدبخش جشن سیاسی در اسفندماه