مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-23سياسي

آمادگی پذیرش هیئت های اقتصادی الجزایر را داریم


آمادگی پذیرش هیئت های اقتصادی الجزایر را در ایران و اصفهان داریم تا زمینه های مناسبی برای توسعه روابط فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا مرتضوی در دیدار با ابراهیم بوغالی، رییس مجلس شورای ملی الجزایر که در رأس هیئتی به اصفهان سفر کرده است، اظهار داشت: در ملاقات هایی که رییس مجلس شورای ملی الجزایر در روزهای گذشته با رییس جمهور، وزیر امورخارجه و مجلس شورای اسلامی داشت مباحث خوبی برای توسعه روابط میان 2 کشور مطرح شد.

وی با بیان اینکه ما نیز در استان اصفهان این موقعیت را داشتیم تا ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری استان اصفهان را به این هیئت خارجی معرفی کنیم، ابراز داشت: در مجموع چنین بازدیدهایی می تواند بر توسعه روابط بین المللی میان کشور ما و کشور دوست و برادر الجزایر منجر شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حضور این هیئت خارجی مقدمه ای برای امتداد روابط در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی است، اضافه کرد: تاریخ مبارزات و مقاومت های مردم الجزایر در مقابل استعمار فرانسه همیشه الهام بخش بوده است.

وی با تاکید بر اینکه پیشینه تاریخی 2 کشور و همکاری هایی که پس از انقلاب اسلامی میان 2 ملت به وجود آمده زمینه های توسعه روابط فراهم شده است، ادامه داد: سفر مقامات 2 کشور می تواند زمینه اقدامات بعدی را فراهم کند، الجزایر در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پذیرش هیئت های اقتصادی الجزایر را داریم

آمادگی پذیرش هیئت های اقتصادی الجزایر را داریم