مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-23حوادث

طلا قاپی از رانندگان خودرو سواری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد گودرزی رییس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره طلا قاپی از راننده خودرویی در محدوده خیابان جردن تهران، - رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موتورسواری که در شمال تهران به طلاقاپی از رانندگان خودرو های سواری با همکاری همدستانش می پرداخت، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد گودرزی رییس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره طلا قاپی از راننده خودرویی در محدوده خیابان جردن تهران، و دستگیری سارق توسط شهروندان بلافاصله تیمی از مأموران تجسس کلانتری گاندی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد مرد جوانی توسط شهروندان دستگیر و شاکی که خانم جوان و راننده خودروی سواری بود، گفت: موتورسواری به آینه بغل خودرو برخورد و برای بررسی موضوع و میزان خسارت وارد شده شیشه خودرو را به پایین کشیدم که موتورسوار بلافاصله به سمت من حمله ور و دستبندم را قاپید.

همسرم که سرنشین خودرو بود بلافاصله از خودرو پیاده و با کمک شهروندان موتورسیکلت را متهم متوقف و راکب آن را با همکاری شهروندان دستگیر کرد.

سردار گودرزی گفت: با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد متهم سابقه دار بوده و در سال 96 برای تحمل کیفر محبوس شده است و مدت حبس آن به پایان نر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلا قاپی از رانندگان خودرو سواری

طلا قاپی از رانندگان خودرو سواری