مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-23سياسي

لزوم کیفی سازی بیشتر مهارت آموزی برای سربازان وظیفه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار محمد جواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح، - فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: باید مهارتی را به جوانان آموزش دهیم که برای سربازان مؤثر باشد و کیفی سازی مهارت ها از جمله اولویت هایی است که باید به صورت جدی تر به آن پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار محمد جواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح، در چهل و یکمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی سیاست گذاری که صبح امروز 1 شهریور ماه با حضور نمایندگان لشکری و کشوری برگزار شد اظهار کرد: امروزه مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه از جمله موضوعات مهم جامعه است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تحقق این امر بزرگ بدون هم افزایی کامل امکان پذیر نیست افزود: خدا را شاکر هستیم که با همکاری دستگاه ها و نیرو های مسلح امروزه بخش اعظمی از مهارت آموزی کارکنان وظیفه در حال انجام است که البته با نقطه مطلوب فاصله داریم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح بیان کرد: باید با تلاش مضاعف و هماهنگی با دستگاه های ذیربط بتوانیم این فاصله بین وضع موجود و شرایط مطلوب را کم کنیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کیفی سازی بیشتر مهارت آموزی برای سربازان وظیفه

لزوم کیفی سازی بیشتر مهارت آموزی برای سربازان وظیفه