مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-28سياسي

بی توجهی به دانشگاه نسل سوم و چهارم بیکاری فزاینده بدنبال دارد


نماینده اقلیت های زرتشتی در مجلس گفت: اگر به دانشگاه های نسل سوم و چهارم بی توجه باشیم و راهکاری برای توسعه آنها نداشته باشیم، با بیکاری فزاینده دانشجویان مواجه خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسفندیار اختیاری، پیش از ظهر دوشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد که با حضور وزیر علوم در دانشگاه یزد برگزار شد، اظهار داشت: باید قبول کنیم که اقتصاد دانش بنیان ستون اصلی کشور است و اگر این مهم را قبول داریم، باید همه اجزای آن فراهم باشد.

وی تاکید کرد: یکی از اجزای آن، دانشگاه نسل سوم و نسل چهارم است و اگر به این مرحله نرسیم، همواره یکسری دانشجوی بیکار خواهیم داشت.

2.

5 برابر متوسط کشوری بیکار دارای تحصیلات دانشگاهی داریم رییس دانشگاه یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: بیش از 20 سال در دانشگاه های استان مسئولیت داشتم و در طول 20 سال به پیگیری و پرکاری دکتر زلفی گل، وزیر فعلی علوم ندیده ام و این دوره بهار فعالیت و کار وزارت علوم است.

عباس کلانتری عنوان کرد: اکنون وقت برگزاری بسیاری از برنامه ها در استان یزد به صورت الگو است و نمونه این کار، بورسیه تحصیلی است و هدف ما این است که در پایان این دولت 40 درصد دانشجویان ما بورسیه شوند.

وی ادامه داد: نزدیک به 30 سال است که در کشور رتبه اول کنکور را داریم و اکنون 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به دانشگاه نسل سوم و چهارم بیکاری فزاینده بدنبال دارد

بی توجهی به دانشگاه نسل سوم و چهارم بیکاری فزاینده بدنبال دارد