مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-13سياسي

معرفی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور


سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور در نشستی توسط نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور و با حضور نمایندگانی از امورهای بخشی سازمان برنامه و بودجه کشور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست آموزشی معرفی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور توسط نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور و در دو بخش معرفی سامانه و فرایندها و ورود به سامانه ، امروز (سه شنبه 21 شهریورماه 1402) در سازمان برنامه و بودجه کشور، برگزار شد.

محمدرضا ترکی ، مدیرکل دفتر توسعه حکمرانی داده مبنای سازمان اداری و استخدامی کشور، در ابتدای این نشست گفت: این نشست آموزشی در اجرای جزء (1) بند (الف) تبصره (20) قانون بودجه سال 1402 کل کشور مبنی پرداخت هرگونه حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر به تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی صرفا براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه یکپارچه نظام اداری (سینا) پس از تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) و به ذی نفع نهایی، برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به تکالیف مقرر شده در قانون یادشده و همچنین بند (الف) تبصره (20) قانون بودجه سال 1401، جلسات متعددی بین سازمان های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور

معرفی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور