مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-05سياسي

طرح جامع حفاظت و امنیت دریانوردی جزیره خارگ تدوین شود


طرح جامع حفاظت و امنیت دریانوردی خارگ با رویکرد تنظیم قوانین و مقررات مورد نیاز به عنوان یک سند استراتژیک توسط دستگاه های متولی در این حوزه مهم تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده عصر سه شنبه در نشست بررسی طرح جامع حفاظت و امنیت دریانوردی اظهار داشت: جزیره خارگ در یک آبراه بین المللی مهم و راهبردی در خلیج همیشه فارس به عنوان مرکز ثقل انرژی ایران اسلامی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در همین راستا ایجاد یکپارچگی در مقوله امنیت دریانوردی در جزیره خارگ با توجه به تحولات سیاسی، امنیتی بیش از پیش حائز اهمیت است.

وی افزود: طرح جامع حفاظت و امنیت دریانوردی خارگ با رویکرد تنظیم قوانین و مقررات مورد نیاز به عنوان یک سند استراتژیک توسط دستگاه های متولی در این حوزه مهم تدوین شود.

رییس کمیته امنیت دریانوردی بخش ویژه خارگ تصریح کرد: تلاش برای دستیابی به فناوری های و ابزارهای تکنولوژی روز برای ارتقای سطح ایمنی و امنیت اسکله ها و سکوها در دستور کار اعضای کمیته قرار گرفت تا با استفاده از شرکت های دانش بنیان در این زمینه نیز شاهد رشد و شکوفایی باشیم.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات جامعه صیادی این جزیره توسط شیلات با رویکرد تسهیل ارتزاق این قشر زحمتکش از دریا صورت پذیرد تا شاهد رونق اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع حفاظت و امنیت دریانوردی جزیره خارگ تدوین شود

طرح جامع حفاظت و امنیت دریانوردی جزیره خارگ تدوین شود