مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-12بين الملل

وکیل مصری نقش رژیم صهیونیستی در ترور داماد جمال عبدالناصر را تایید کرد


وکیل مدافع اشرف مروان، داماد رییس جمهور ناسیونالیست اسبق مصر تصریح کرد، رژیم صهیونیستی به دشمنان خود رحم نمی کند و مروان را به تلافی فریب دادن رژیم و خدمت به منافع مصر ترور کرد.

- وکیل مدافع اشرف مروان، داماد رییس جمهور ناسیونالیست اسبق مصر تصریح کرد، رژیم صهیونیستی به دشمنان خود رحم نمی کند و مروان را به تلافی فریب دادن رژیم و خدمت به منافع مصر ترور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، امجد سلفتی، وکیل مدافع اشرف مروان، داماد جمال عبدالناصر، رییس جمهور ناسیونالیست اسبق مصر و نیز مشاور انور سادات، دیگر رییس جمهور اسبق این کشور در گفت وگوی تلفنی با برنامه پایان روز در شبکه ماهواره ای النهار گفت، علت ترور اشرف مروان انتقام از او پس از اطمینان از این موضوع بود که او در خدمت منافع عالی و ملی مصر بوده است.

ترور او پیامی برای مصر بود که این مرد به آنچه سزاوارش بود دست یافت، زیرا توانست به رژیم صهیونیستی ضربه بزند، گویی او یک ارتش کامل است.

این وکیل اظهار داشت که رژیم صهیونیستی به مخالفان خود رحم نمی کند و لیست بلندبالایی از ترور اعراب، فلسطینی ها و دانشمندانی دارد که در توسعه سلاح های هسته ای برای دستیابی به برتری اعراب کمک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل مصری نقش رژیم صهیونیستی در ترور داماد جمال عبدالناصر را تایید کرد

وکیل مصری نقش رژیم صهیونیستی در ترور داماد جمال عبدالناصر را تایید کرد