مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-05ورزشي

وزیر پیشنهادی ورزش بعد از بازی های آسیایی به مجلس معرفی می شود


احتمال می دهم وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بعد از بازی های آسیایی به مجلس معرفی شود.

- محمدمهدی فروردین در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره زمان معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، گفت: احتمال می دهم رییس جمهور بعد از بازی های آسیایی وزیر ورزش و جوانان را به مجلس معرفی کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است کیومرث هاشمی سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی شود، اظهار داشت: هنوز گزینه ای به صورت رسمی به مجلس معرفی نشده است و هر احتمالی وجود دارد.

باید ببینیم در نهایت رییس جمهور چه تصمیمی در این مورد اتخاذ می کند.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه دو سال از عمر دولت سیزدهم گذشته است، دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و باید فردی که شجاعت ایجاد تغییر و تحول در حوزه ورزش را داشته باشد، برای تصدی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان باید فردی ریسک پذیر باشد، چرا که مدیر محافظه کار برای حوزه ورزش راه به جایی نمی برد و نمی تواند در این وزارتخانه موفق عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، به دنبال اعلام استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش، رییس جمهور 10 مرداد ماه کیومرث هاشمی را به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی ورزش بعد از بازی های آسیایی به مجلس معرفی می شود

وزیر پیشنهادی ورزش بعد از بازی های آسیایی به مجلس معرفی می شود