مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-30سياسي

طرح های گازرسانی روستایی در سرخه به بهره برداری رسید


نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس از افتتاح طرح های گازرسانی به روستاهای سرخه خبر داد و گفت: تامین گاز در زمره مطالبات مردم روستاهای این شهرستان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو صبح چهارشنبه در نشست افتتاح همزمان طرح های هفته دولت شهرستان سرخه به میزبانی سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای باران سرخه، از افتتاح طرح های گازرسانی روستایی در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: توجه به روستاها و مناطق محروم در زمره ویژگی های دولت است.

وی ضمن قدردانی از اجرای طرح های گازرسانی روستایی شهرستان سرخه، ابراز کرد: گازرسانی روستاهای این شهرستان در زمره مهمترین مطالبات مردم بود که با پیگیری های انجام شده شاهد رفع این دغدغه مردم بودیم.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس همچنین گفت: گره گشایی از زمین سور سامان و آماده سازی این مهم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرخه از دیگر دستاوردهای دولتمردان استان سمنان در دولت سیزدهم محسوب می شود.

گلرو مقوله تأمین آب را نیز در زمره دیگر دغدغه های مردم حوزه انتخابیه سمنان دانست و تاکید کرد: با همراهی دولت و مجلس، پیگیری ها و اقدامات خوبی برای تأمین آب مورد نیاز مردم به خصوص در سرخه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های گازرسانی روستایی در سرخه به بهره برداری رسید

طرح های گازرسانی روستایی در سرخه به بهره برداری رسید