مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-10اجتماعي

ساحل رودسر طی امروز و فردا باید امن باشد


شهرستان رودسر 47 کیلومتر نوار ساحلی دارد و لذا احتمال طوفانی شدن دریا طی امروز و فردا وجود دارد؛ در این شرایط ساحل باید امن باشد و حتی یک نفر هم دچار سانحه نشود.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر گفت: شهرستان رودسر 47 کیلومتر نوار ساحلی دارد و لذا احتمال طوفانی شدن دریا طی امروز و فردا وجود دارد؛ در این شرایط ساحل باید امن باشد و حتی یک نفر هم دچار سانحه نشود.

محمد حیدری، امروز 19 شهریور، در ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر، با اشاره به احتمال بارش شدید باران در استان گیلان، اظهار کرد: شهرداران با کلیه امکانات و تجهیزات و نیروها در صحنه باشند و به ستاد مدیریت بحران شهرستان کمک کنند.

وی همچنین از دستگاه های خدمت رسان همچون آب و برق و هلال احمر و مرکز بهداشت خواست نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند و افزود: در صورت شکستن تیر برق و افتادن درخت و آبگرفتگی معابر، باید مانع از ترافیک شویم.

فرماندار رودسر به حضور مسافران در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در برخی از نقاط شهر در زمان بارندگی ها شاهد آبگرفتگی هستیم و لذا با کمک شهرداری نسبت به شناسایی و رفع این نقاط جهت جلوگیری از اختلال در تردد مردم اقدام شود.

حیدری با بیان اینکه آبفا و شبکه بهداشت نسبت به کیفیت آب شرب در زمان بارندگی ها دقت داشته باشند تا سلامت مردم تهدید نشود، گفت: شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل رودسر طی امروز و فردا باید امن باشد

ساحل رودسر طی امروز و فردا باید امن باشد