مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-29اقتصادي

کمبود مخازن زباله در بوشهر/ 350 مخزن گالوانیزه خریداری می شود


رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به کمبود مخازن زباله در این شهر گفت: 350 مخزن گالوانیزه خریداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش صبح سه شنبه در حاشیه نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: اعضای شورای شهر موافقت خود را با اجرای روکش آسفالت باند شمالی خیابان شهدای نیروی دریایی تا میدان حر اعلام کردند.

وی اضافه کرد: شورا با لایحه شهرداری جهت آسفالت باند شمالی خیابان شهدای نیرویی دریایی از تأسیسات شهید ماهینی تا میدان حر که عملیات حفاری در آنها صورت نمی گیرد با مبلغ پیمان 6 میلیارد و 100 میلیون تومان موافقت کرد.

نیک روش بیان کرد: طبق دستورالعمل اجرایی آیین نامه حمل و نقل دانش آموزان مدارس مصوبه هیئت وزیران، نرخ خدمات مربوط به حمل و نقل دانش آموزان مدارس هر سال توسط کارگروه موضوع ماده 18 آیین نامه پیشنهاد و پس از تصویب شورای شهر برای اجرا از اول سال تحصیلی ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: اعضای شورا با نرخ پیشنهادی سرویس مدارس به پیشنهاد کارگروه ماده 18 که نمایندگان آموزش پرورش، مدارس و شرکت های حمل و نقل نیز حضور دادند رأی مثبت دادند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر دیگر مصوبه شورا را موافقت با خرید 350 مخزن گالوانیزه اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به کمبود مخازن زباله و گلایه شهروندان به ویژه در محلات جنوبی، شورا با ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مخازن زباله در بوشهر/ 350 مخزن گالوانیزه خریداری می شود

کمبود مخازن زباله در بوشهر/ 350 مخزن گالوانیزه خریداری می شود