مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-13ورزشي

داورزنی: هنوز برای ثبت نام در انتخابات به جمع بندی نهایی نرسیده ام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا داورزنی در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی والیبال پیش از اعزام به بازی های آسیایی در مورد احتمال شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال اظهار داشت: - رییس فدراسیون والیبال گفت:دغدغه جدی من در حال حاضر بازی های آسیایی و انتخابی المپیک است، بیشتر به این دو رویداد فکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا داورزنی در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی والیبال پیش از اعزام به بازی های آسیایی در مورد احتمال شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال اظهار داشت: دغدغه جدی من در حال حاضر بازی های آسیایی و انتخابی المپیک است.

بیشتر به این دو رویداد فکر می کنم.

تا یکشنبه فرصت ثبت نام است و در حال بررسی وضعیت هستم.

هنوز برای ثبت نام به جمع بندی نهایی نرسیده ام.

موانع قانونی از منظر قوانین داخلی یک بحث و از منظر اساسنامه فدراسیون جهانی بحث دیگری است، اما از آنجایی که تعامل ما با وزارت ورزش همیشه خوب و مثبت بوده است و سعی کرده ایم تصمیمات ما منجر به چالش بین قوانین داخلی و بین المللی نشود.

وی با اشاره به تصویب قانونی برای درنظر نگرفتن پست ریاست فدراسیون به عنوان شغل، گفت: موضوعی که در یک سال گذشته در مجلس بحث شده، فکر می کنم تحول خوبی در ورزش کشورمان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی: هنوز برای ثبت نام در انتخابات به جمع بندی نهایی نرسیده ام

داورزنی: هنوز برای ثبت نام در انتخابات به جمع بندی نهایی نرسیده ام