مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-11سياسي

اختصاص 5 شهید گمنام برای استان همدان در سال جاری


مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از اختصاص پنج شهید گمنام به این استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از اختصاص پنج شهید گمنام به این استان در سال جاری خبر داد.

سرهنگ هادی آزادی دوشنبه، 20 شهریور در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در سال جاری پنج سهمیه شهید گمنام به استان همدان اختصاص داده شده که با توجه به محدودیت شهدای گمنام یک شهید گمنام به شهرستان اسدآباد و شهر پالیز اختصاص خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهر نوپای پالیز میزبان شهید گمنام خواهد بود، افزود: در حال حاضر مکان مناسبی در این شهر در مسیر کریدور زائران و مسافران عتبات عالیات برای تدفین این شهید والا مقام توسط شهرداری این شهر دیده شده است.

سرهنگ آزادی در ادامه با اشاره به مزار شهدای گمنام، تصریح کرد: یادمان شهدای گمنام بهترین مکان به عنوان پایگاه فرهنگی است که مسئولین ادارات و دستگاه های هر شهرستان و استان می توانند برنامه های خود را در طول سال در این پایگاه های فرهنگی برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به مزار شهدای گمنام اسدآباد جنب دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، یادآور شد: دانشگاه سید جمال الدین اسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 شهید گمنام برای استان همدان در سال جاری

اختصاص 5 شهید گمنام برای استان همدان در سال جاری