مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-23فرهنگي

برای این روزهای تلویزیون غمگینم/ انتخاب اولم «جناب خان» است


محمد بحرانی که این روزها در شبکه نمایش خانگی حضور پررنگی دارد، درباره وضعیت تلویزیون می گوید: من سال های زیادی در تلویزیون کار کرده ام و از وضعیت این روزهای تلویزیون بسیار غمگینم.

- برای این روزهای تلویزیون غمگینم/ انتخاب اولم جناب خان است محمد بحرانی که این روزها در شبکه نمایش خانگی حضور پررنگی دارد، درباره وضعیت تلویزیون می گوید: من سال های زیادی در تلویزیون کار کرده ام و از وضعیت این روزهای تلویزیون بسیار غمگینم.

تلویزیون را خیلی خیلی دوست دارم و هیچ وقت موضعی در مقابلش نداشته ام و دلم می خواهد به روزهای خوبش برگردد.

محمد بحرانی که این روزها حضورش در شبکه نمایش خانگی پررنگ تر شده و با مجموعه عروسکی پیکولو و برنامه شب های مافیا و همچنین برنامه صداتو حضور دارد، با این حال همچنان دلتنگ جناب خان است و در پاسخ به اینکه انتخابش بین بازیگری، اجرا، عروسک گردانی و صداپیشگی کدام است؟ می گوید: تمام این ها زیرمجموعه هنرهای نمایشی است و همه برای من جذاب اند اما اگر مجبور به انتخاب یکی باشم، صداپیشگی جناب خان را انتخاب می کنم.

همه احوال جناب خان را می پرسند و دلتنگش هستند او از جناب خان می گوید و در پاسخ به اینکه در آینده باز هم او را خواهیم دید یا نه؟ به ایسنا می گوید: به نظرم تجربه جناب خان بسیار جدی و جذاب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای این روزهای تلویزیون غمگینم/ انتخاب اولم «جناب خان» است

برای این روزهای تلویزیون غمگینم/ انتخاب اولم «جناب خان» است