مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 21:202023-09-02اجتماعي

کاهش 66 درصدی تصادفات شهری کرمانشاه در ایام اربعین


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدا تا پایان روز 15 ماه صفر، تصادفات جرحی و خسارتی نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رییس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 70 درصد محورهای مواصلاتی و معابر درون شهری کرمانشاه در مسیر تردد زائران اربعین قرار دارد و از همین رو برنامه ریزی لازم برای مدیریت تردد آن ها به سمت مرز انجام گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدا پیش بینی حضور 100 هزار دستگاه خودرو به سمت پایانه خسروی صورت گرفته بود، افزود: اقدام لازم برای پارک این خودروها انجام گرفته و خوشبختانه مشکلی در این خصوص نداشته ایم.

رییس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه یادآور شد: برای انتقال و جابه جایی زائران از شهرستان قصرشیرین تا پایانه مرزی خسروی 150 دستگاه اتوبوس درنظر گرفته شده و زوار مشکلی برای انتقال به مرز ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه امسال و در 15 روز ابتدایی ماه صفر تاکنون تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری برای زائران اربعین نداشته ایم، گفت: در تصادفات خسارتی و جرحی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد کاهش داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 66 درصدی تصادفات شهری کرمانشاه در ایام اربعین

کاهش 66 درصدی تصادفات شهری کرمانشاه در ایام اربعین