مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-10سياسي

گفتمان میان اصحاب رسانه اردبیل حرکت به سوی پیشرفت را در پی دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: گفتمان بیشتر بین اصحاب رسانه استان اردبیل، حرکت به سوی توسعه و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر رجبی بعدازظهر یکشنبه در دومین همایش رسانه، چالش ها و فرصت ها اظهار کرد: گفتمان بیشتر بین اصحاب رسانه استان اردبیل، حرکت به سوی توسعه و پیشرفت را در پی خواهد داشت و با توجه به اینکه در حوزه جنگ نرم نیز، خبرنگاران پیشگامان این عرصه هستند و با تفرقه افکنی و القا یاس از سوی دشمن، به خوبی مقابله می کنند.

وی با بیان اینکه همه اصحاب رسانه های رغم تنوع افکار سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، در یک موضوع مشترک هستند و آن توسعه و پیشرفت و تعالی کشور و استان است، افزود: نیاز امروز جامعه رسانه، گفت و گوی درون خانواده است و با وجود اختلاف نظر طبیعی که می تواند در میان اعضا باشد، همگان با عشق به کشور و اهل بیت (ع) برای ارتقا و توسعه میهن اسلامی و استان اردبیل متحد و همدل هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: امروز شاهد تلاش خالصانه اصحاب رسانه استان هستیم که علی رغم مشکلات متنوع در حوزه اطلاع رسانی، با تمام وجود در تلاش هستند تا با بازتاب مشکلات و مسائل جامعه، در جهت رفع یا کاهش آنها شبانه روزی تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان میان اصحاب رسانه اردبیل حرکت به سوی پیشرفت را در پی دارد

گفتمان میان اصحاب رسانه اردبیل حرکت به سوی پیشرفت را در پی دارد