مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-27سياسي

افتتاح همزمان 628 واحد مسکونی در شاهرود و میامی


مراسم افتتاح 628 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهرستان های شاهرود و میامی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم افتتاح 628 واحد مسکونی در حوزه راه و شهرسازی شرق استان سمنان همزمان با صبح یکشنبه با حضور استاندار سمنان، نماینده شاهرود و میامی در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محوطه ساختمانی شهرک فدک شاهرود برگزار شد.

قرار است امروز و به صورت همزمان 523 واحد مسکونی نیز در حوزه راه و شهرسازی استان سمنان با دستور رییس جمهور در سمنان برگزار شود.

این افتتاح ها در قالب طرح افتتاح 100 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن موسوم به مسکن مردم دولت سیزدهم است که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور حجت الاسلام رییسی رییس جمهور ایران اسلامی و جمعی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی و کابینه سیزدهم امروز برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در این مراسم گفت: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری دستگاه های متولی امر، امروز شاهد بهره برداری از واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و پروژه های نیمه تمام هستیم.

امیر عمیدی با بیان اینکه امروز 628 واحد مسکونی در حوزه راه و شهرسازی شرق استان سمنان یعنی شهرستان های شاهرود و میامی به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: این خانه ها در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 628 واحد مسکونی در شاهرود و میامی

افتتاح همزمان 628 واحد مسکونی در شاهرود و میامی