مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-14اجتماعي

تأمین ناوگان مورد نیاز جابه جایی زائران حرم رضوی در فارس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از تأمین ناوگان مورد نیاز جابه جایی زائران حرم رضوی (ع) درایام دهه پایانی صفر خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از تأمین ناوگان مورد نیاز جابه جایی زائران حرم رضوی (ع) درایام دهه پایانی صفر خبر داد.

علیرضا راستیار پنج شنبه 23 شهریور در حاشیه بازدید از ترمینال مسافری شهید کاراندیش شیراز، ضمن تقدیر از همه کارکنان، تشکل های صنفی، راهداران و رانندگان تلاشگر در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد : با تلاش شبانه روزی خدمت گزاران به زائران اربعین حسینی، شاهد حماسه عظیم و بسیج همه امکانات و ظرفیت های بخش حمل و نقل جاده ای و راهداری استان در کمک رسانی به زائران با توجه به شرایط گرم آب و هوایی بودیم و سعی شد با کمترین معطلی به شهرهای خود جابه جا شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: با پیش بینی های انجام شده از تقاضای سفر جاماندگان سفر اربعین و عاشقان زیارت بارگاه امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) از بیستم شهریور تا پایان شهریورماه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همراهی تشکل های صنفی و شرکت های حمل و نقل مسافربری در تأمین ناوگان جابه جایی زائران حداکثر تلاش خود را به کار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین ناوگان مورد نیاز جابه جایی زائران حرم رضوی در فارس

تأمین ناوگان مورد نیاز جابه جایی زائران حرم رضوی در فارس