مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-19سياسي

آغاز عملیات اجرایی «تراموا» در تهران منوط به تأیید شورای شهر


نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: موضوع احداث «تراموا» در تهران از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و آغاز عملیات اجرایی آن پس از تأیید شورا خواهد بود.

- آغاز عملیات اجرایی تراموا در تهران منوط به تأیید شورای شهر نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: موضوع احداث تراموا در تهران از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و آغاز عملیات اجرایی آن پس از تأیید شورا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور کار امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: در این جلسه گزارشی در خصوص اقدامات ستاد اربعین شهرداری تهران ارائه خواهد شد و پس از آن طرحی در رابطه با تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و پس از آن هم گزارش حسابرسی بخش هایی از شهرداری تهران در صحن شورا قرائت خواهد شد.

وی اظهار کرد: البته یک طرح دو فوریتی در دستور کار قرار گرفته که مورد بررسی قرار می گیرد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امروز در جلسه هم اندیشی پیش از آغاز صحن علنی شورا در ادامه مباحث روز یکشنبه موضوع ورود 791 واگن مترو و همچنین 113 واگن ملی مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی «تراموا» در تهران منوط به تأیید شورای شهر

آغاز عملیات اجرایی «تراموا» در تهران منوط به تأیید شورای شهر