مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 22:402023-09-04اقتصادي

پروژه های که بدون کارآیی دست شهرداری ماند!


رییس کمیته تهیه فرصت های سرمایه گذاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 گفت: پروژه هایی که در گذشته آغاز ولی اجرا نشده یا ناقص مانده و از طریق ماده 38 به خود شهرداری برگشته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد عزتی رییس کمیته تهیه فرصت های سرمایه گذاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولویت سرمایه گذاری تبریز در حوزه مباحث رفاهی، گردشگری، تفریحی، آموزشی، مراکز خدماتی، خودرویی و درمانی تمرکز بیشتری دارد.

وی افزود: پروژه هایی که در گذشته آغاز ولی اجرا نشده یا ناقص مانده و از طریق ماده 38 به خود شهرداری برگشته اند، باید نسبت به نیاز روز شهر به روزرسانی شوند.

عزتی با اشاره به استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی گفت: امروز دیگر مثل گذشته سیاست های تجاری سازی، احداث پاساژ و از این قبیل اقدامات با نیازهای شهر تطبیق ندارد، اما برخی از سرمایه گذاران زمین و سرمایه دارند و به دنبال پروژه ای نتیجه بخش هستند که در این مواقع شهرداری آنها را با نقش راهبری و تسهیل امور همراهی می کند.

عزتی گفت: بعد از ایام کرونا اجرای پروژه های تجاری در کلانشهرها اهمیت و اولویت خود را از دست داده، فعالیتهای تجاری بیشتر به سمت معاملات مجازی سوق یافته و مراکز تجاری نیز تا حدودی در کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های که بدون کارآیی دست شهرداری ماند!

پروژه های که بدون کارآیی دست شهرداری ماند!