مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-30سياسي

توزیع 2000پرس غذا دربین زائران اربعین توسط موکب امامزادگان گلستان


مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت:موکب امامزادگان و بقاع متبرکه با همراهی ستاد اربعین استان و استانهای معین روزانه 2000 هزار پرس غذا در بین زائران اربعین درمرز مهران توزیع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسین مهدیان در خصوص ارائه خدمات رفاهی، اسکان به هزار زائر اربعین، اجرای برنامه های فرهنگی و توزیع آب معدنی را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده این اداره کل در ایام اربعین، اظهار کرد: کاروان موکب اوقاف استان مستقر در مرز مهران با همراهی ستاد اربعین استان های و مشارکت ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان های چون سمنان، خراسان شمالی، ایلام، گیلان، اصفهان در حال خدمات دهی به زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.

به گفته وی بیش از 10 میلیارد ریال کالای مورد نیاز پذیرایی زوار همراه این کاروان ارسال شده و در زمان ارائه خدمات به زائران اربعین، ارسال شده است.

مهدیان با اشاره به ینکه فعالیت موکب اوقاف گلستان با استقرار در مرز مهران تا 3 روز بعد از اربعین حسینی ادامه دارد، اضافه کرد: تعداد بیش از 100 خادم اعزامی خدمات پذیرایی، رفاهی و اسکان و فرهنگی را به زائران اربعین حسینی ارائه می دهند.

لازم به ذکر است تمامی این اقلام با کمک های مردمی، موقوفات و امامزادگان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000پرس غذا دربین زائران اربعین توسط موکب امامزادگان گلستان

توزیع 2000پرس غذا دربین زائران اربعین توسط موکب امامزادگان گلستان