مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-17سياسي

طرح حکمت جهاددانشگاهی برای خانواده نیروهای مسلح


معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس طرح حکمت، خانواده نیروهای مسلح می توانند از تخفیف های ویژه جهاددانشگاهی در استفاده از دوره ها با تخفیف ویژه از خدمات مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بهره مند شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس طرح حکمت، خانواده نیروهای مسلح می توانند از تخفیف های ویژه جهاددانشگاهی در استفاده از دوره ها با تخفیف ویژه از خدمات مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان بهره مند شوند.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا گفت: بر اساس طرح حکمت خانواده نیروهای مسلح می توانند از تخفیف های ویژه جهاددانشگاهی در استفاده از دوره های زبان‎ های خارجی(انگلیسی، فرانسه، ترکی، آلمانی، عربی و روسی)، فنی مهندسی، علوم انسانی، کامپیوتر، علوم پزشکی، فرهنگ و هنر ) با تخفیف ویژه از خدمات مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه یارانه آموزشی دارندگان حکمت کارت برای شاغلین و بازنشستگان در تمامی دوره ها دو میلیون تومان و در گروه زبان های خارجی 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است، افزود: از مزایای این طرح 10 درصد تخفیف، اختصاص 50 درصد شهریه دوره به صورت یارانه، ارائه گواهینامه جهاددانشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حکمت جهاددانشگاهی برای خانواده نیروهای مسلح

طرح حکمت جهاددانشگاهی برای خانواده نیروهای مسلح