مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-30سياسي

همصدایی شخصیت های دینی هند علیه اهانت به قرآن کریم


خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو با همکاری مرکز فرهنگی اسلامی هند، همایشی را با هدف حمایت از قداست «قرآن کریم» با عنوان «پرچمدار احترام به کتاب های مقدس» در مرکز اسلامی هند برگزار کرد.

- خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو با همکاری مرکز فرهنگی اسلامی هند، همایشی را با هدف حمایت از قداست قرآن کریم با عنوان پرچمدار احترام به کتاب های مقدس در مرکز اسلامی هند برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدالدین فرید عصر، رایزن فرهنگی کشورمان در دهلی نو با محکوم کردن جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم، برگزاری این همایش را پاسداشت و ارزش نهادن به کرامت انسانی عنوان و تأکید کرد که توهین کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم ایادی شیطان هستند.

وی افزود: اگر به نام آزادی بیان به مقدسات دینی توهین می شود، ما نیز حق داریم بنام آزادی بیان اینگونه حرکت ها را محکوم کنیم.

پروفسور اختر الواسع، رییس پیشین دانشگاه جامعه ملیه اسلامیه گفت: مسلمان واقعی کسی است که به تمامی پیغمبران الهی و کتاب های آسمانی ایمان دارد.

ما برای تمام کتاب های دینی احترام قایل هستیم.

تامس از رهبران مسیحیان هند، انسانیت را هویت واقعی فرد دانست و افزود: انسان ها باید عقاید دیگران احترام بگذارند و نباید نسبت به عقاید خود تعصب بی جا داشته باشند تا بتوان یک زندگی مسالمت آمیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همصدایی شخصیت های دینی هند علیه اهانت به قرآن کریم

همصدایی شخصیت های دینی هند علیه اهانت به قرآن کریم