مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-14سياسي

مراسم عزاداری 28 صفر در ورامین برگزار شد


مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور مردم ولایتمدار و عزاداران اهلبیت(ع) در شهرستان ورامین برگزار شد.

- ایسنا/تهران مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور مردم ولایتمدار و عزاداران اهلبیت(ع) در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور عاشقان به آن حضرت در شهرستان ورامین برگزار شد ؛ در این مراسم علما ، طلاب و مردم مؤمن شهرستان ورامین با حضور معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ، امام جمعه موقت ورامین ،نیروی های نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده شهدا حضور داشتند.

گفتنی است که مردم مؤمن ورامین در سوگ شهادت پیامبر مهربانی ها و دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در مصلی صاحب الزمان (عج) این شهرستان به عزاداری پرداخته و اشک ماتم ریختند و بعد از آن به صورت دسته جمعی و با پای پیاده به مسجد چهارده معصوم (ع) حرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه کریم اهل بیت (ع) نماد اخلاق حسنه و صبر قهرمانانه بود اظهار کرد: امام حسن مجتبی (ع) در سخت ترین شرایط سیاسی در جهان اسلام با سیاست راهبردی چرخش قهرمانانه ، فضا را برای جهاد حسینی و حفظ اسلام فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری 28 صفر در ورامین برگزار شد

مراسم عزاداری 28 صفر در ورامین برگزار شد