مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-29فناوري

سومین خط تولید «قلع اندود» کشور در قزوین افتتاح شد


با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سومین خط تولید «قلع اندود» کشور در قزوین افتتاح شد، با افتتاح این خط، کشور بی نیاز از واردات در این حوزه خواهد شد.

- ایسنا/قزوین با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سومین خط تولید قلع اندود کشور در قزوین افتتاح شد، با افتتاح این خط، کشور بی نیاز از واردات در این حوزه خواهد شد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات در افتتاح خط تولید قلع اندود در شرکت هفت الماس قزوین، اظهار کرد: ما توانستیم تجهیزات مخابراتی را بومی سازی کنیم که تنها 5 تا 6 کشور تولید کننده آن هستند و این اتفاق بسیار خوشایند است.

وی با بیان اینکه در زمینه بومی سازی داخلی تاکنون سه هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری کرده ایم، افزود: صنعتگران مردانه پای کار ایستاده اند تا چراغ تولید روشن بماند و در بومی سازی های داخلی به نقطه ای رسیده ایم که قرارداده های صادراتی منعقد می کنیم.

زارع پور تأکید کرد: جوان های ایرانی ما از جوان کشورهای پیشرفته مهارت های بیشتری دارند و اگر به جوانان اعتماد کنیم به طور قطع شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

به تولید کننده محصولات داخلی نیز باید اعتماد کنیم و اگر گره از کار آنان بگشاییم خواهیم دید که سقف پرواز بسیار بلندی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین خط تولید «قلع اندود» کشور در قزوین افتتاح شد

سومین خط تولید «قلع اندود» کشور در قزوین افتتاح شد